نرم افزار ایزو
[ نظرات (0) ]

نرم افزار ایزو شرکت پارسیس نرم افزاری جهت مکانیزه نمودن مراحل کنترل و توزیع مدارک و مستندات و پیاده سازی و استقرار سیستمهای تضمین کیفیت است. همانطوریکه میدانیم در سازمانها و شرکتهایی که یکی از انواع گواهینامه های ایزو را دریافت کرده اند ، عملیات کنترل و توزیع مدارک و مستندات کیفیت یکی از معضلات اصلی واحد تضمین کیفیت بوده و بیشتر وقت کارشناسان تضمین کیفیت را کارهای تکراری مربوط به توزیع مدارک تلف مینماید. بدیهی است که هرچه سازمان وسیعتر بوده و دارای چارت سازمانی بزرگتری نیز باشد کارهایی مانند توزیع مدارک معتبر به تک تک واحدها و جمع آوری مدارک منسوخ و خارج از رده از این واحدها ، نیاز به زمان کارشناسی بیشتری داشته و طبیعتا احتمال بروز خطای انسانی را نیز بشدت بالا میبرد .
بعضی از مزایای این نرم افزار عبارتند از :
- برای سیستمهای کیفی نرم افزار ایزو توسط یکی از این شرکت تهیه گردیده است تا جایگزین سیستم سنتی و دستی جاری شرکتها گردد.ما باور داریم که وجود سیستمهای نرم افزاری هوشمند مدیریت کیفیت می تواند سازمانها را در اجرای بهتر و اثربخشی بالاتر سیستمهای کیفیت یاری نماید اکنون توفیقی حاصل گردید که نرم افزار ایزو را ارائه نمائیم .
- امکانات نرم افزار ایزو :امنیت اطلاعات در حوزه کنترل سطح دسترسی و جلوگیری از انهدام نا خواسته-استفاده از امضای دیجیتال-ایجاد “گردش کار” و “اتوماسیون اداری” و “سیستم مکاتبات اداری”-استفاده از فرم ساز برای ایجاد مستندات-ثبت اتوماتیک تاریخچه تغییرات ایجاد شده بر روی مستندات و سوابق-قابلیت کنترل و دسترسی توزیع مدارک بر روی بستر وب(اینترانت و اینترنت)-امکان تخصیص وظایف مناسب به پرسنل-امکان ثبت یادآوری وظایف و تاریخ جلسات به پرسنل(مانند تاریخ کالیبراسیون و نگهداری و تعمیرات)-امکان ارسال پیام برای پرسنل مرتبط-یادآوری پیگیری و دریافت گزارش دلخواه به روش مختلف از جمله:کارتابل،ایمیل،اس ام اس بر روی موبایل و …-ایجاد برنامه زمانبندی شده برای پیگیری وظایف ادواری(مثل ممیزی داخلی) و وظایف اجرایی(مثل پیگیری اقدام اصلاحی)-استفاده از دشبوردهای مدیریتی هوشمند برای تهیه گزارش های تصویری و خلاصه وضعیت سیستم(توضیح اینکه دشبوردهای هوشمند نرم افزار ايزو در هر لحظه دلخواه گزارشات آماری و نمودارهای نمایشی از وضعیت های مختلف سیستمی سازمان را نمایش می دهد.)
- این نرم افزار ایزو جامع شامل ماژول های کاربردی بهم پیوسته و یکپارچه است و بر پایه استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ایزو IMS می باشد.
- كنترل مدارك ودادهها، كنترل سوابق، آموزش، بازنگري مديريت، تدوين اهداف، خريد/ ارزيابي تأمين كنندگان، تعميرات ونگهداري، كنترل ابزارهاي پايش واندازه گيري، فرايندهاي مرتبط با مشتري، شناسايي و رديابي، رضايت مشتري، مميزي داخلي، پايش و اندازه گيري محصول، پايش و اندازه گيري فرايند، تجزيه و تحليل داده ها، اقدامات اصلاحي/ پيشگيرانه، كنترل محصول نامنطبق.
- نصب و راه اندازی نرم افزار در 77 سازمان و موسسه خدماتی و تولیدی
- پوشش کامل الزامات و نیازهای استانداردهای ایزو در زمینه فرایند های سیستمی
- امکان مکانیزه و PaperLess نمودن فرایند کنترل مدارک و مستندات و سوابق کیفیت ایزو و جمع آوری همه زونکنهای مدارک موجود در واحدهای سازمانی
- کنترل دسترسی واحدها به زونکن الکترونیکی و اطمینان از دسترسی واحدها فقط به مدارک مربوط به آن واحد
- امکان تائید و تصویب الکترونیکی مدارک کیفیت توسط مدیران سازمان
- امکان بازنگری مدارک معتبر موجود در زونکنهای الکترونیکی واحدها و ایجاد یک نسخه جدید با ورژن بالاتر
- منسوخ نمودن نسخه قدیمی مدارک معتبر بصورت خودکار همزمان با معتبر شدن نسخه جدید
- خارج نمودن خودکار مدارک نا معتبر (منسوخ و خارج از رده) از زونکن الکترونیکی همه واحدها و نگهداری آنها در آرشیو مدارک نامعتبر
- امکان تعریف انواع مدارک موجود در سازمان مانند روش اجرایی – دستورالعمل – فرایند – فرم – نقشه و …..
- امکان تعریف انواع گروهبندی مدارک مانند مدارک
- امکان ثبت تائید دریافت مدارک جدید توسط مسئولین واحدها و ردیابی واحدهایی که از ارسال نسخه جدید هنوز بی اطلاعند بهمراه امضای الکترونیکی
- امکان معرفی انواع فایلهای کامپیوتری بعنوان اصل مدرک مانند فایلهای Word – Execl – Autocad – Gif – PDF – Jpg – Bmp و …..
- امکان تعریف انواع سطوح دسترسی برای کاربران نرم افزار جهت کنترل دسترسی آنها به صفحات سیستم و همچنین محتویات و اطلاعات بانک اطلاعاتی
- نرم افزار دارای هیچگونه قفل سخت افزاری نبوده و مسئولین شبکه سازمانها و موسسات براحتی میتوانند آنرا بر روی سرور مرکزی سازمان نصب و راه اندازی نمایند .
- نرم افزار دارای راهنمای کاربری Online فارسی میباشد که در هر صفحه قابل دسترسی بوده و با نمایش تصاویر گویا و ساده سعی در راهنمایی کاربران نرم افزار مینماید .
- بانک اطلاعاتی SQL Server
- خدمات پس از فروش بمدت یکسال از تاریخ نصب بصورت رایگان انجام می شود.