بیانیه مدیریت
با پديد آوردن و اجراي مديريت ارشد شرکت ، پیاده سازی و برقراري سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد ISO 9001:2008 در راستای افزایش کیفیت خدمات بازرسی کننده و سيستم مديريت بازرسی , در خصوص فعاليتهاي بازرسی ، بر اساس استاندارد ISO 17020:1998 و همچنین سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10002:2004 فعالیتهای خود را مستند و اجرامی کند . اين سيستمها ، همه فرآيندها و مسئوليتهايي را كه در ارتباط با فعاليت بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان موضوعيت دارد، تشريح ميکند . اين سيستم ها تاييد خواهد كرد كه همه فرآيندهاي كاري ، برنامهريزي شده و تحت كنترل هستند .
سيستمهای مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان و مستندات آن ، بر اساس تغييرات مرتبط با وضعيت فني ، قوانين ، وضعيت عملكرد ، انتظارات مشتري ، آموزشها و انگيزشهاي كاركنان و همچنين سياستهاي كلان شركت پیشتازان جوش آریا ، هر ساله ، تجديد نظر و بازنگري خواهند شد .
مديريت ، به صراحت اعلام ميدارد كه شرکت ، مدير ارشد شرکت و كاركنان و بازرسین ، از هر گونه فشارهاي داخلي و يا خارجي كه تاثير منفي بر كيفيت نتايج بازرسی و بررسی شکایات مشتریان ميگذارد، رها ميباشند . شرکت پیشتازان جوش آریا، همه فعاليتهاي خود را با تاكيد بر حفظ اسرار ، بدون تبعيض و بهصورت كامل و بر طبق اصول حرفهاي انجام ميدهند . حفاظت از اموال و اطلاعات مشتريان، از قوانين اوليه اين شرکت است . اختيارات لازم در اين زمينه ، به مدير فنی و نماینده کیفیت شرکت تفويض شده است .
مدیریت ارشد شرکت ، نماینده مدیریت و مدير فني ، خود را متعهد ميدانند كه سيستمهای مديريت کیفیت ، مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را پيگيري كرده و الزامات ISO 17020:1998 , ISO 9001:2008 و ISO 10002:2004 را در شرکت ایمنی عمران برآورده و از آن تبعيت كنند .
شرکت ایمنی عمران متعهد ميداند ، منابع لازم مالي و انساني را براي استقرار اين استاندارد ها فراهم نمايد . پيروي از سيستم مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان براي همه کارکنان شرکت ، حتي مدير ارشد الزامي است .